fredag 9 juli 2010

Scrapbooking


De senaste dagarna har jag passat på att scrappa lite. Oftast blir det på kvällarna när Molly har lagt sig men ibland vill hon vara med och då sitter hon så nöjd i sin stol och pillar. Hennes pappa tror att hon också kommer bli en liten pysslare även om det kanske är lite väl tidigt att avgöra!

Mitt intresse för scrapbooking har växt fram ordentligt det senaste året. Jag försöker att lära mig själv så gott det går och den största hjälpen finns att hitta på nätet. Det finns så många duktiga scrappare och de är min absolut största inspirationskälla. Jag köper även en del tidningar för att lära mig olika tekniker. Jag tillhör fortfarande kategorin nybörjare så därför blir resultatet ibland därefter, men ibland lyckas jag och då är det såå roligt! Här är ett födelsedagskort till min bror och svägerska som fyller år i dagarna!

1 kommentar: