lördag 6 november 2010

Pingu


Första arbetsveckan har passerat och det har redan hänt en massa när jag är borta. Mollypollygripen har börjat gå och det är så mysigt när hon kommer vaggandes och möter mig när jag kommer hem. Hon ser ut som en söt liten pingvin när hon går, vår egen Pingu! Det verkar som det bara behövdes att jag skulle släppa taget och att Andreas fick ta över för att det skulle hända grejer. Hon har tagit några få steg innan men nu går hon hela tiden nästan. Hon tycker det är så kul också så hon går fram och tillbaka och runt runt.

Igår var jag på biblioteket med henne och då fick jag jaga henne bland hyllorna. Nu är inte barnavdelningen rolig längre utan nu ska hon gå omkring och utforska hela biblioteket. Så jag antar att lugnet är över nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar