onsdag 20 oktober 2010

Utmaning

Jag har blivit utmanad av en vän Jessica att dela med mig av en favoritbild samt att berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.

Det var inte helt lätt att hitta en bild men valet föll på denna. Det är inte den bästa bilden vi har på Molly men den väcker massa känslor varje gång jag tittar på den. Bilden är tagen på BB precis innan vi ska få ta med vår lilla Ice Age-bebis hem. Bilfärden hem kommer jag aldrig att glömma. Tror inte Andreas har kört så försiktigt någonsin samtidigt som vi satt med ett konstant leende på läpparna. Vi var så ivriga att få komma hem och börja vårt nya liv samt att få visa upp vår lilla tjej. Så bilden representerar verkligen lycka för mig!



Tre saker som ligger mig varm om hjärtat är:

1. Familjen. Både min "gamla" och "nya"!
2. Mina underbara vänner! Jag önskar vi fortfarande gick i skolan så vi fick träffas varje dag. Saknar dem som bor långt bort men är väldigt glad för dem som bor nära. Jag önskar alla kunde få uppleva riktig vänskap...
3. Marabou mjölkchoklad, haha!

Nu vill jag skicka denna utmaningen vidare till:
Anna - en av tjejerna i handbollslaget
Josephine - en släkting
Sandra - en av min brors kompisar.

Jag hoppas de antar utmaningen på sina bloggar!

4 kommentarer:

  1. Vist är det svårt att hitta en bild, men den du valde var kanon. Jag kommer heller aldrig glömma första bilfärden med Ronja vilken underbar bilfärd samtidigt som man var livrädd haha
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej, det var riktigt svårt. Men en rolig utmaning! Härligt att minnas tillbaka lite!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Söta lilla Ice-age-Mollan! Kommer aldrig glömma att ni stannade till hos oss på hemvägen från BB - vilken lycka för oss! Och goa lilla ungen vaknade till och kollade in sina kusiner...
    Kram,
    Linda

    SvaraRadera
  4. Ja, vi stod ute i det fina vädret och Molly fick sin allra första present av sina fastrar!

    SvaraRadera